مراقبت و سلامتی

اهمیت تصفیه آب درکاهش خطر بیماری های کلیوی

اهمیت تصفیه آب درکاهش خطر بیماری های کلیوی

متاسفانه بسیاری از مردم در طول زندگی خود به دلیل درمان برخی از بیماری ها مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت میشوند.یکی از این بیماری ها بیماری های کلیوی مانند نارسایی کلیه و یا سنگ کلیه میباشد. بهتر است برای جلوگیری و پیشگیری از این بیماری همه افراد از آب تصفیه شده استفاده کنند.
طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی استاندارد حداکثر مجاز سختی آب باید به میزان 100PPM باشد .اما این عدد در بسیاری از شهرهای ایران به عدد 800 یا 900 میرسد و این یعنی 8 برابر استاندارد جهانی!!!
نارسایی کلیه یکی از بیماری های رایج کلیه به شمارمی آید که اغلب خاموش بوده و تنها زمانی که فرد دچار آسیب های جدی و متاسفانه برگشت ناپذیر می شود علایم آن بروز می کند.
این بیماری کاهش شدید عملکرد کلیه هاست بیمارانی که نارسایی کلیه شدید دارند، در خوردن مایعات محدودیت دارند، اما افرادی که در مرحله اول بیماری قرار دارند، محدودیتی ندارند.
درکنار نارسایی بیماری های مختلف دیگری وجود دارد که می تواند عملکرد کلیه را مختل کرده آرامش افراد را برهم بزند. از آنجا که پیشگیری از این بیماری ها علاوه برکاهش درد و رنج از هزینه های هنگفت پیشگیری می کند رعایت برخی نکات ضروری به نظر می رسد.
نوشیدن مقادیر کافی از آب سالم و تصفیه شده می تواند از بیماریهای کلیوی و مجاری ادرار پیشگیری کرده و سلامت فرد را به ارمغان بیاورد.
این روزها که خود مراقبتی در بحث سلامت و پیشگیری از بیماری افراد اهمیت ویژه ای یافته استفاده مناسب و به میزان کافی آب در رسانه ها بارها مطرح می شود.
لزوم استفاده از آب سالم و تصفیه شده
همه به اهمیت استفاده به اندازه و کافی از آب پی برده اند اما حقیقت این است که کمتر به بحث لزوم استفاده از آب سالم و تصفیه شده سخن به میان می آید. این درحالیست که استفاده مداوم از آب های آلوده و با کیفیت پایین می تواند سبب مشکلات فراوانی در انسان شود و مشکلات جبران ناپذیری در بدن ایجاد نماید.
استفاده از دستگاه های تصفیه آب در منازل و آپارتمانها، آب سالم و سبک را به شما عرضه می نماید که در مقایسه با بطریهای آب معدنی از نظر اقتصادی، کیفیت و سلامت نیز بسیار ارزشمند است.
استفاده از دستگاه تصفیه آب برای تمام سنین، بیماران کلیوی ، فشار خون و بیماریهای گوارشی توصیه می شود.
فروشگاه اینترنتی آساجو ارائه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی PHILLIPS با فیلترهای 6 و 7 مرحله ای میباشد که آب نوشیدنی گوارا و سالم را برای شما به ارمغان می آورد .
برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی PHILLIPS میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
☎ 02188867010
☎ 02188867020
‏www.asajoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *